Wednesday, December 9, 2009

Pagi Sabtu yang lepas..

Last week, my boses cuti start ari Jumaat. Isnin da naik masuk ofis da.ari jumaat lepas, ade barang chemical masuk tapi guna tanker. so...banyak keje gak la kan..kejap2 call, kejap2 call..coz, customer urgent nak guna barang tu.

da petang nak kol 4 baru keluar gi hantar customer. pastu boleh plak nak barang yang lain..adoi la..macam2..da bos aku call, soh datanga ri sabtu arrange barang keluar.

aku da plan sebenar nye nak gi Jusco Bukit Indah. kan sabtu 1st week, ade J card fiesta.so..pepagi la aku kene masuk ofis. kol 8 janji dengan store man & drive.

mase ari jumaat malam tu, b4 tido memang da set alarm pukul 6.30 pagi, nape ntah bole xsadar..da lajak tido sampai pukul 7.20 pagi. trus lincah bangun mandi sume. aku bawak Danny skali, cz sabtu memang makcik aku x jage kan. lagi pun pas balik dari ofis trus gi Jusco.xmandi pun Danny pagi tu.saje x mandi kan, coz sesema die x baik lagi. die memang xle mandi pagi2 sangat.

Layan gambar...

awal2, duduk diam2 la kan..
da panas, baru explore..
aku da on pc. pastu ngah tgok farmville aku, tetbe jek ilang 1 1 program yang aku ngah bukak.heran gak kan..si danny bole die tekan restart..sabar jek la..
asik nak duduk bawah meja jek..
pastu main tolak2 kerusi plak...


gode plak mesin photostat ni..

aku dalam kol 10 da kua da dari ofis.gi makan dulu dengan dorang sume pastu gerak trus gi Jusco.

Sampai sane, trus tgok drypers. Hampeh la..xde offer. xjadi aku blanje. huh!!
trus jaln gi Daiso & Elianto. beli span2 utk prepare make up for next week.
da abis bli barang, trus gerak balik.


No comments:

Post a Comment