Thursday, December 10, 2009

Gedik-gedik anak beranak..

Tajuk die..xle handle r..
Gedik k??
tu la persoalan nye...hahahahahah
kan ade pengantin, cousin ayah aku..
sedara la kan..
memasing nak vogue2 gitu..last2, aku yang paling last siap.
nak make up orang ni la, orang tu la..aku jek yang paling lambat siap.

aku & Ain, time ni brooch gelem akak tertinggal..tapi sanggup gak balik jap amik..hahaha

otw balik umah nenek, jalan kaki jek.bukan jauh sangat pun..ni dengan wywyn..
ni baru sampai..
gambar jap r reramai..

gambar kat pelamin..

ini budak r...asik nak turun jek.cam da pandai jalan jek. sibuk tgok budak2 lari sane lari cni..tu yang die nak turun gak,..
mak cik aku, Cik Na. Adik ayah yang bongsu dengan anak dara die, wywyn.
Ni adik ayah no 2, Cik Amah dengan anak dara die gak, Ain.
Adik ayah no 3, Cik Tom dengan anak bongsu die..Haziq..
Posing2 kat pelamin..
Kate gedik...mesti la kan...hahahahah
muka aku cam patung beb mase mula2 aku tgok..hahahahahahaha..
reramai dengan anak atok arik..
ber3 plak..

ekkkk...blur skit.
huh...poyos...hahahahha
ha...ni owner blog dengan anak nye yang cute itu..hahahahha

sile jangan muntah ye...


No comments:

Post a Comment