Monday, December 7, 2009

Demam + Batuk = MC la kan...

Rini aku MC..bukan sebab malas ok, memang aku batuk2 sampai sakit dada dengan belakang aku. batuk malam tadi, sakit nye belakang aku..nak manja lebih gak kat Iwan..hehehe..rengek2 r soh gosok kan belakang badan..huhuhuhu..sib baik la die layan..

Iwan sebenar nye memang nak cuti gak dalam minggu ni, coz nak gi tgok cite orang putih yang pasal pontianak tu.kebetulan lak aku x sihat kan..Iwan pun cuti gak rini. konon die penat la rewang semalam. penat rewang k joget lambak malam tadi..heheheh

Da mesej bos siap2 la, cakap demam & batuk, die pun ok jek.memang dari minggu ritu kan aku seseme.ade jek seseme nye..

Iwan ajak gi makan kat Old Town white Cafe. huhuhuh...best jek aku dengar kan. trus gi siap2 la kan.terpaksa bawak danny skali, cz makcik aku yang jaga danny tu, da kua cz die ingat aku x keje kan..silap gak, lambat sangat aku call...xpe la..layan kan jek la.




order air yg same..Old Town White coffe cold.
even memasing batuk, nak gak ais kan..

ini budak, panjat sane panjat cni. saje xsalin baju tu. kang makan, sure kotor.kate ade destinasi lain..
suar da cam skirt..hehehehe..tu utk 2 -3 tahun, tapi aku ukur dengan suar jean 1-2 tahun same jek..so..aku amik jek..
kaya & butter toast utk Danny..die makan skit jek, mummy & daddy die yang makan lebih..hehehe.sedap beb.

mee ape ntah name ni, aku da lupe..Iwan yang order.
aku nye, nasi lemak special..xtau pe nye yang special.
banyak jatuh kat lantai dari masuk mulut.
bole la die layan..tapi x nak tgok depan..
Iwan da bole trime la bini die ni asik la nak gmbar sane gmbar sini...huhuhuhuh
licin da kiteorang makan..

next destination, MBO U Mall Skudai..
next entry cite hal kat sane..


No comments:

Post a Comment