Thursday, December 3, 2009

Kejadian petang semalam, BETINA BONGOK!!!!

Semalam pas balik kje, kua dari ofis cm biasa..
bawak kereta pun, rileks2 jek la kan..jalan slow x slow sangat.
tibe kat trafic light Kangkar Pulai, ade 1 kereta WIRA AEROBACK HITAM JJV9721. aku lorong kanan, die lorong kiri.lorong aku memang jalan tegak jek, lorong die memang nak kene makan kanan. memula da masuk kanan(kire depan aku la kan) pastu kea balik, amik kiri smule.pastu amik kanan balik, cilok lagi depan aku. (kan nampak sangat x sabar die tu, cm HEBAT sangat nak mencilok2!!!)time ni, aku ok lagi la. aku da nampak BETINA BONGOK yang drive kereta tu.

Lepas simpang Pulai Indah, jalan lebar kat ctu kire bole motong r kan klu jalan clear.depan kereta BETINA BONGOK tu,ade lori pastu kereta merah, lembab gak jalan nye. BETINA BONGOK tu cam nak motong tapi x motong, time tu jalan clear jek. aku hangin gak, sbb die da ke tengah tapi x motong2.

Depan Kamat Quarry die motong lori ngn kereta merah, aku pun follow r motong gak, jalan clear. die pecut, aku nak tonjol gak la kan.pastu jalan slow plak time nak sampai simpang Ulu choh tu.

Pastu kat traffic light gerbang, aku amik kanan, saje amik jalan yang salah.patut nye amik kiri. kereta BETINA BONGOK tu amik kiri. lampu hijau jek, aku jalan r tapi x tarik jauh, cz ade polis dari simpang Gelang Patah tu elak kan aku jek yang kene kejar ngan polis tu..heheheh
BETINA BONGOK tu pun follow belakang aku. aku slow balik, sebab ade motor. aku x motong sebab ade lori jalan bertentangan, yang BETINA BONGOK tu konon nak tunjuk hebat, bole gak nak motong. xsalah da separuh kereta aku die motong, pastu masuk balik. lori tu da lepas, jalan simpang masuk Ulu choh tu clear, aku pun motong r motor tu trus pecut. BETINA BONGOK tu pun ikot aku gak. selalu nye aku belok mas merah trus, tapi semalam x. coz nak nganjing lagi BETINA BONGOK tu. aku pun nak amik no flat kereta die, aku asik la tgok cermin jek. da r x pkai spek, kecik2 mata aku nak tgok no kereta tu.

Sampai jek traffic light Taman Utama, aku amik kanan. BETINA BONGOK tu empet kerete aku siap turun cermin tunjuk FUCK pada aku. pakal jek ade bas kat sebelah aku, klu x, memang aku tonjol balik BETINA BONGOK tu. macam sial r BETINA BONGOK. harap jek BERTUDUNG, tapi macam sial. konon nak jadi samseng jalan raya la.

selagi aku x balas FUCK pada die, selagi tu, aku cari die.
owner kereta tu aku da dapat tau. member aku tolong check kan.

No comments:

Post a Comment