Wednesday, December 9, 2009

Cerita ari sabtu lagi...

sabtu lepas, ade pengantin kat Ulu Choh. cousin ayah aku yang kawin, kire pangkat mak cik la kan. tapi aku x paggil mak cik pun, just panggil name jek. umo die pun muda setahun dari aku..

sabtu malam, ade malam berinai. aku sampai dalam pukul 9 lbih. pengantin pun baru naik. sempat gak la amik gmbar sebarang 2 kan..

ade karaoke skali, meriah la skit kan. even x ramai yang nyanyi. malam tu, ade pertandingan karaoke skali..tapi x banyak sangat penyertaan nye..

layan gambar la..


malam berinai..anyway..selamat pengantin baru..Rezza & Rahim.

kangkang terover plak...hahahaha..time ni ngah tengok orang berkaraoke..
Danny lak...hahahahahha..bagus la die tido.xde la rengek2 kan.


aku tido umah nenek, konon nak balik, tapi x jadi. nasib baju2 sume da bawak skali.

No comments:

Post a Comment