Monday, November 9, 2009

Rental car?? ye ke..

Sabtu 1st week cam da jadi rutin lak. mesti gi Jusco Bukit Indah untuk bli pampers & segala bagai barang rumah.tapi untuk bulan ni, cam kene sekat skit la blanje..huhuhu..
ni sume pasal besday Danny & besday kereta aku..
pepagi da bangun la kekdah nye..siap2 kemas bagai. kol 10.15 pagi aku da sampai jusco. da nak sampai baru aku tingat xbawak stroller Danny. adoi...
sampai jek, cepat2 aku gi kat information centre nak amik car utk baby tu.sib baik ade, tu pun yang last nye. rezeki..Danny nampak jek, da tunjuk2.pandai jek budak kecik tu..
pas siap isi form sume, aku pun masuk kan Danny dalam tu. suke la die.
tapi aku lak, sensorang tolak 2 benda alah tu. 1 car tu, lagi 1 trolly. nasib la..
iwan lak da tunggu kat tmpt diapers. xlame pun pusing2 trus gi bayar..pas tu gi muntah kedarah..heheheh

layan gambar jek la..



xnak duduk, asik nak berdiri jek.

see...sikit kan barang2 nye. nampak pampers jek. dapat voucher $5 jek..
last month, shopping smpi gak $300, dapat voucher $15.












da xbole diam duduk dalam tu.


tengah tunggu ayam siap..mesti beli klu gi Jusco Bukit Indah.







tengah tunggu daddy die da...gi mane???





mummy die nye keje la ni...hehehehe



No comments:

Post a Comment