Friday, November 20, 2009

Daiso - Everything Imported From Japan

teringat lak EV cakap ade kedai barang dari Japan baru bukak kat 3rd floor.pusing2 gak cari.last2 jumpa gak. kedai nye, masuk dalam sikit, xnampak sangat la klu dari jalan tengah2 @pun aku jek yang xnampak sebab x pkai spek.hehehhehe..

masuk jek, trus aku jadi rambang mata.cam nak amik sume.best2 r barang yang ade dalam tu..sume nye rege $5. xpuas aku pusing, iwan da sibuk ajak balik. die kate, lain kali datang lagi..hmmmm...aku jek yang asik cakap kejap, kejap..hikhikhikhik..

lupe nak snap signboard shop tu, so...plastik die jek la aku tunjuk..



blum sampai umah, da bukak dulu da..benda alah ni letak kat keta.ade 2 kale tadi, lagi 1 kale oren. iwan suka bau yang ni.suke hati die la..die yang bayar kan..hihhihihih..

aku amik eye linear ni..ade 2 kale.pearl & dark blue.
ritu baru bli eye linear, ni bli lagi..xpe la, $5 jek kan..morahan2 sudah..

ni tamborin kan name nye..klu salah, korang jangan ketawa kan aku ek.time pusing2 tadi, Danny asik nak capai barang jek..sian lak..so, amik kan la benda alah ni..

pastu ni lak, laundry bag. yang kat bilik tu, ade 2 sebenar nye. 1 untuk Danny, lagi 1 utk baju aku ngan Iwan. yang aku nye, da nyawa2 ikan da..da rabak sane, rabak sini.so, terlanjur benda da ade, amik je la..maybe yang Danny nye kat bilik tu, xlame lagi ranap gak la tu.bole die bongkar keluar kan sume baju, pastu die masuk dalam laundry bag tu. die ingat khemah gak nye, tempat main..hahahahaha..sian anak aku tu. nnti mummy suruh daddy cari kan play tent utk baby k..

ni plak hanger seluar kecik & baju coli..hihihihi..yang kat umah da ade 2, tapi da rongak2.cz, sepit nye tetanggal, pastu x bape nak kukuh..kesian, aku siap selotape lagi..huhuhuhu..yang ni, kukuh pastu xya nak sepit2 da..


bli barang kat situ, sume nye $25..5 barang.banyak la barang yang best2 dalam tu. next time aku pegi lagi, aku amik gambar barang yang aku rase pelik2 la..


pastu trus balik.sampai nye lupa nak gi isi air untuk buat susu Danny. nasib baik dalam kereta dia xngamok nak susu..



No comments:

Post a Comment