Tuesday, November 10, 2009

Preparartion part 2

Panjang sangat cite pasal preparation..
korang jangan muntah sudah la..hehehehe...

muka pas bangun tido ni. sempat gosok gigi & cuci muka sajokk..
heheheheh

tengah siap kan reben nak pasang ka belon ni..
akak ipar aku tolong gak..gigih die tolong wat..tq kak..






ini budak kicik r...geram tengok belon. ade 2 biji belon yang die pecah kan..



ni lak lako@kuning..die yang tolong pasang kan belon kt siling..tq gak ek..


memula wat cam ni, pastu asik jatuh jek belon nye..pastu pusing kan belon nye plak, pin dengan jarum peniti..xde gambar yg da siap sepenuh nye la..tggu dari cameraman la..so...sabar k..


pas siap sume ni, aku pun lincah r gi amik kek kat perling. aku tempah pada kak Fazilah...tq kak..

otw gi perling ni..nak amik kek.
ini budak r..da pkai spek, xnak bukak..hehehehe.
otw balik tu, die da tetdo..bagus la..sampai umah, trus bawak masuk bilik, sambung tido kan die.
klu da tidio, xde la meragam time majlis tu..

utk gmbr lain, aku tggu dari cameraman la..mmg aku da xde masa nak amik2 gmbr time majlis ritu..harap korang b'sabar ok...

No comments:

Post a Comment