Wednesday, January 27, 2010

Doakan Aliff Firdaus

Tadi petang pas call cousin aku, Lily.die cite pasal anak Joe (abang pada Lily)yang lahir x ckup bulan tu(lahir 8 bulan), nama nye Aliff firdaus da balik rumah. Joe & Huda da xsanggup tengok anak die kene cucuk hari-hari amik darah. doktor pun xbagi harapan utk anak tu bole hidup sampai bile, coz otak nye tidak berfungsi.

tadi petang aku, Danny, Iwan & kecot gi tgok anak die kat rumah family Huda.kesian nye...pucat jek muka nya..kecik nye baby nye.aku nak amik gambar pun x sampai hati.
time aku sampai, Huda tengah agar2 anak nye, even anak die x sadar. Huda cerita masa die nak melahir kan Aliff, doktor ade enjet die.time dalam 20 minit lepas tu, baby nye pun keluar..time tu, doktor2 tengah sibuk untuk vacuum.tapi x sempat, baby da keluar.

Lain orang, lain dugaan yang di terima nya..aku tgok kepala nye luka2 cz nurse cukur rambut die.tangan kaki sume lebam2 cz kene cucuk amik darah. susu pun, msuk pkai tiub. tekak lak berkahah, macam susah nak bernafas.

Minta tolong kawan2 sume doa kan untuk Aliff Firdaus.moga Huda & Joe tabah hadapi dugaan ini.

No comments:

Post a Comment