Thursday, January 21, 2010

2nd day ::Part 2::

Siap2 isi minyak sume & bli la roti skit untuk alas perut dalam kereta.

isi full tank..senang skit, coz bukan tau pun kat mane ade petrol pump.

berpandu kan map ni la.banyak jasa ni..naik lunyai skit la.nak bli GPS, cam bazir la. nak guna skali skala jek..huhuhu..lagi pun mahal..baik aku wat shopping.
time dalam kereta, pandai lak budak ni selimut badan die ngan kain lampin die tu.die da nak tido da time ni..
ni kot jambatan tamparuli..if aku xsalah la..sowi ek klu salah...huhuhu
kan hari hujan, so...memang kene hati2 la.aku memang x lelap pun. xle nak lelap, kene teman kan Iwan, berbual2. klu time siaran radio x dapat, aku suruh die nyanyi, tapi bukan die nak nyanyi pun.aku just nyakat2 die jek..gurau2 la kate kan..hahahahaha..

sambung next entry k..cite pasal resort lak..best..

No comments:

Post a Comment