Tuesday, July 28, 2009

::terbegik!!::

cite Danny lagi ni..
smlm pas balik keje, memang trus masak. xlama tu, Iwan pun balik. senang sikit la, die bole tgok2 kan Danny time aku masak.
Iwan tu da lapar kate nye, aku soh tggu jap. sambil tu die makan biskut.
die suap gak kt Danny. aku nmpak la kan. aku da ckp, biskut tu keras. si Iwan ni lak, da tau anak die masuk kan biskut tu besar dlm mulut die, tetbe jek, cm terbegik gitu.
aku soh korek tekak die, kua kan. tapi, die gi tepuk2 jek belakang anak die tu. aku time tu ngah pegang bawang, trus jek aku cmpak, aku korek tekak die.
huh!!! terperanjat memasing.bebel jap aku. trus bagi Danny minum.
da kene camtu, nak lagi tu makan. aku trus amik kan baby bites, bagi die.

by,



4 comments:

~Atie+Farid~ said...

terbegik tu tercekik ek????? atie 1st time dgr ..hehehhee

bistu, awk korek tekak danny tak rase bawang ke?

ish..bahaya bg biskut keras...nasib baik tak ape2...

sara said...

yup...same jek maksud die tu..heheheh

sara korek jek r..time tu blum kopek bawang lagi. cume ngah pegang jek..
tu la, bapak die tu.sara da ckp, bagi skit2..

mama tisya said...

salam..


pls vote for me di http://sereniety.blogspot.com/ utk Breastfeeding Photo Contest 2009 tq..my code BPC20 - Aimi Shalfarina aka mama tisya

el said...

nk bg anak mkn biskut
kasi skit2 lah or hancurkan
bahaya tau bg cam tu jer..
mau tercekik budak tu...

Post a Comment