Thursday, July 23, 2009

::hot mummy togeder2::

Aku, Sakura, Anne & Rose sebenar nya da plan dari minggu lepas, tapi xjadi cz Sakura, kene ot lak.so, postpone a kan. janji kol 2 lebih jumpa kt Jusco Bukit Indah.
Aku keluar dari umah dalam pukul 2.20 petang. time baru gerak tu, Sakura SMS. Die belum gerak lagi, cz tggu Anne datang pick up die. We alls ni saje jek wat plan ni. memasing bawak anak.

b4 keluar ritu, Danny ni baru la nak tido. dari tadi suruh tido, die xnak tido. asik la main jek.nasib baik aku guna kereta auto, senang sikit nak control. on the gi Jusco tu, 2 kali aku benti tepi jalan cz Danny nye peel. Huh!!

Aku & Rose yang smpai dulu. Sakura & Anne, dlm 20minit gak baru smpai. 1st date, awek2 ni boleh lak smpai lambat. .


Terus ke KFC, cz Anne xmakan lagi pas balik keje tdi. Xamik lak gmbr time makan.


Tittle jek, mummy2..langsung xde pic mummy2 sume. Ade pic anak2 jek..

So..layan...

Andre wit Danny..


We all..Andre, Danny, Qis & Ayra


Again..


And again..Danny nngis jek. Ngntok la tu, tdo nye x puas..

& again...memasing layan perasaan..



next time boleh togeder2 lagi ek kengkawan...
by,

2 comments:

el said...

haiii gmbo anak2 jer..
gmbo hot mummy nye mn..kahhh

sara said...

tu ler...lupe lak nak snap gmbar hot mummy sume..huhuhuhu..bz ngan chit chat la..kerenah anak masing2 la..

Post a Comment