Tuesday, July 28, 2009

::jatuh dari katil::

pagi tadi aku tengah siap2 nak gi keje..budak kecik sorang ni, da sibuk r nak mintak dukung. asik la gi ujung katil. aku angkat, baring kan kt tengah skit. degil gak, bangun lagi, nyusur kt ujung katil. time tu aku kt depan meja solek, pusing jek..debukkkkkk!!!
jatuh r budak kecik tu. muka smpai dulu kt lantai tu. nangis la..ape lagi.
cepat2 aku angkat die.tepuk2, tiup2 muka die. terus on lampu. tgok hidung die cam merah2. cuak gak aku, igt kan darah k ape kan.
bagi susu tapi xnak gak..nngis la lagi..gnti kn pampers jap. layan2 die, nngis gak..
pastu dukung trus bagi kat iwan. gtau iwan, Danny jatuh. die lak bebel kan aku.
iwan trus bwk anak die masuk keta. aku lak yang kene angkat barang2 Danny.
da letak brg, kene bebel lagi. die cakap da merah r dahi Danny. pastu, aku diam jek la..Salam die, trus masuk kt keta..


by,



1 comment:

el said...

alahai terok sgt ke..sian danny
hope xde pape la eh
budak2 mmg cam tu la

Post a Comment