Thursday, August 9, 2012

Budak baik memang gitu. .

Kes malam tadi. .

Padahal da masok bilik baring sebelah aku. . X sampai 5 minit,keluar dari bilik smule. .
Tetbe aku dengar bunyi kaca pecah & suara baby nangis.cepat-cepat bangun tros lari keluar dari bilik.
Tengok-tengok,kat tangga darah da banyak menitik.
Melalak cam ape la budak tu.aku ngan iwan cemas gak.
Tengok kepala die da koyak.ade la dalam 1" koyak nye.  Darah pun kua jek leleh-leleh kat leher.
Amik tisu,lap darah sume. .iwan plak cari minyak gamat.aku bebel-bebel kan die,die bole marah aku  smule sambil die melalak,sebab tak jaga die.
Ketawa aku dengar die cakap camtu. . Anak oooo anak. . Hehehehe. .
Cari bandage xde,towel good monink pun jadi la aku balut kepala die. . Blom siasat lagi camne bole jadi,sbb nye die asik nangis jek. .tunggu petang kang,tanya smule la ngan die.tak tau sama ada jatuh tangga @ kene timpa frame.sbb tgok frame yg kat tangga bole ade kat bawah. . Heran-heran. .
Tu la,budak baik kan. . Memang camtu. .



No comments:

Post a Comment