Thursday, October 29, 2009

Kebizian melanda

Salam all...

rini aku kat ofis bizi la jugak kan..
sampai x nyempat2 nak update blog.
tapi, ade la jugak jengah2 blog kengkawan..tapi nan ado tinggalkan jejak...
huhuhuhu..

da nak kol 5 pun tadi aku stilll wat doc untuk barang keluar esok.
huh..xkoseeerrrrr aku nak wat last minit.
nnti ade jek yang salah...terpaksa la hakak ko ni asik print jek nak ngabis kan paper company..
heheheheheh...

tu pun, banyak lagi document yang pending kat tray tu,
malas lak nak filing. tunggu la esok aku buat..
klu aku siap kan rini, kang esok aku duduk melangok jek r.
da xsenang duduk lak si Frankie tgok aku duduk2 goyang kaki jek..
heheheh..nanti ade jek yang die nak suruh aku update itu la ini la..
huh!!!xkoseeerrrr aku!!

Semalam pas aku balik keje sempat masak nasi jek.
kepala memang da berat tahap DEWA la.
Iwan balik jek, aku trus masuk bilik buka baju baring kat katil.
dengan x mandi nye. huh!! lantak la.
kepala da sakit sangat da. yang penting aku nak tido.

Si Danny lak...adoi..
jap kat atas kepala aku la, kejap kat bawah kaki la, kejap atas perut la.
huh!!geram jek..
last2 aku xsedar kan diri.
aku tersadar xtau da pukul bape, pastu smbung tido smule..
sedap jek aku tido, aku x buat kan Danny nye bubur untuk esok.
baju2 pun aku x siap kan lagi.

Pepagi aku da bangun, gi siap2 kan bekal Danny.
pastu baru la aku nak gosok baju.
lincah2 trus gi mandi..
keluar umah cam biase gak..even da bangun cepat...huhuhuhuh




No comments:

Post a Comment