Thursday, October 15, 2009

::aku yang excited::

tajuk die...memang xbole blah r...hehehehehe..
nak tau x aku excited pasal ape??
ye...saya excited utk celebrate 1st besday my hero, Danny..hehehehe
time kat ofis la baru aku tergedik-gedik nak mesej Iwan pasal besday tu.
Time kat rumah xnak plak aku gedik-gedik cite kat Iwan..
sara sara..ape la ko ni..hahahah..lantak la..

Plan nak buat kat umah mak mertua aku, coz kat sane ramai skit kanak-kanak riang.
tapi, aku pkir xnak susahkan orang tua tu lak yang masak..
Alasan yang paling tepat adalah....aku MALAS nak mengemas sensorang kat sana..hehehehe
Klu kat umah aku, ade adik ppuan aku tu..bole aku suruh2 die tolong ape yang patut.

Tadi kat ofis, aku da create card invitation..aku pilih 8 November dlm kol 3 sampai 5. aku xnak wat malam, cz ade amik cameraman..aku takot gambar jadi x berape nak best r..aku rase, better aku wat majlis nye siang..

Aku ade gak wat list, ape yang patut di beli & ape yang patut di buat.
Kek aku da booking, tinggal nak bagi deposit jek. Untuk kek, aku mintak uda yang sponsor..hehehehe..sib baik die nak. da bole save untuk kek..

Gift nak bagi budak2 aku blum decide lagi nak bagi ape..slalu nye bagi jajan2 jek kan..tggu la dlu tu..

Ape lagi ek..aku da lupa da..hehehehe..tapi, memamg aku da wat list. kertas nye ade kat ofis.

Aku nak tido la..bubur da siap, kain da jemo, mesin ngah jalan lagi tu..basuh baju Danny.Baju Danny da lipat gak, tinggal baju aku & Iwan jek x lipat lagi..tunggu ari sabtu la nnti..

nunite..



No comments:

Post a Comment