Monday, March 15, 2010

aku cuti selama seminggu kerana...

start ari isnin sampai jumaat aku cuti, coz Danny demam.die demam start ari sabtu ritu.ari sabtu ritu, aku kua gi make up kan member tunang, balik tu adik aku yang jage Danny die kata Danny cam xnak isap susu pastu badan die panas. aku rasa badan die, cam dedah2 gitu.dlm kol 4 lbih, aku try check suhu die, 39.2⁰c. trus bagi ubat demam..

malam tu, dalam kol 8 lbih, panas nye x surut2 gak, ajak Iwan gi kinik.smpai kinik da 39.5⁰c, doctoc trus masukkan ubat bontot.kat lidah die pun da pecah2, doctor kate panas sangat..

pic ni, b4 gi kinik..




ni pic ari ke 4 @ 5 pas die demam..da susut badan die aku tgok..


aku cuti kan start ari isnin, pastu ari khamis nye mak cik aku lak gtau da x nak jage anak aku..adoi..makin kusut la pale otak aku time tu..
call akk ipar aku, tnye die nak jge danny x..sib baik die on..aku bz skit 2 3 minggu ni..dengan nak benti kje..dengan aku demam lak..iwan demam..da berjangkit2 jadi nye...
sowi ye..


1 comment:

saveme_zero said...

anak klu demam mesti mak nya lagi demam. tak sangup tgk anak dok merengek2 x selesa kan sara.

Post a Comment