Tuesday, February 9, 2010

Hasil rembatan sempana CNY..

Before ni, ade bli seluar..tapi gambar kat dalam camera..kemalasan nak transfer..huhuhuh..da pkai nnti baru aku tayang..ok.

Ni bli minggu lepas, tu pun 2nd jek..rege $4oo..xbli enset, bli menda alah ni plak..keycain nye, bli ari ahad lepas.
ni ari ahad lepas, gi Quiksilver bli sandle..bli 3 pasang untuk 3 orang..laki aku, sepasang jek untuk die..utk aku???tengok saje ok!!huh..xsuke.

ritu be4 gi Sabah, aku ade bli kasut nike..blanje $350 dalam VIP card ni..so, ari ahad ritu gi amik skali, coz da siap..
ni lak, mmber card Quiksilver.blanje $350 gak, bru bole jdi mmber..time bli sandle ritu, xckup $350 coz, tolak cash voucher $88.sib baik bole cmpor bil.tapi nak kene barang yang xde discount la. sib baik mase kat sabah ritu aku bli wallet, bil nye ade simpan lagi..so, aku campo jek..dapat la card ni..

cam aku jek nak sambut raya kan..madang shopping x abis2..hehehe..tapi, akak suke..


1 comment:

hajarus said...

bestnyer shopping...!!!

Post a Comment