Friday, May 29, 2009

1st TAG!!!

KESIANNNNN....
huhuhuhuhu...1st time dpt tag ni..huhuhuhuhuh..
tu yg rajin sgt nk siap kn...


Tag pasal saya dari Kak Syana

nk wt homework yg Kak Syana. rajin rini nk meng'update.

1.Apa Perasaan Anda Sekarang?
rajin tetbe..kekekeke.. x sabar gak nk balik ni.

2.Saya nak makan?
x gak, cz pas mkn McChicken ni. fries pun x abis lg..

3.Saya tak suka?
kne trun td, ade supplier anta brg.
penat tau trun naik.

4.Impian saya?
dapat kumpul harta sndri dlm usia sebelum 30'an.

5.Haiwan yang saya tak suka?
xsuke pets.

6.Saya harapkan?
muka aku ni, ble la nk ok jerawat nye asik kua jek..

7.Jika boleh putarkan masa?
simpan duit, xde la bazir2 duit nye dulu, wt benda yg xde pekdah..

8.Saya pada 10 tahun akan datang?
umah + bisnes sndri

9.Handphone saya adalah sebuah?
call in call out, reminder kt calender

10.Saya pernah bercinta sebanyak?
3 k 4 kali kot..huhuhuhu..

11.Saya suka pada?
shopping, holiday

12.Kawan-kawan saya..?
dorg yg 1 kepala..

13.Pernah dikhianati?
pernah..

14.Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
ntah..bia kn jek la..

Senaraikan 8 orang untuk di Tag

alamak..xtau lak nk soh spe lak wt tag ni..
kwn aku dlm blog ni bkn ler ramai sgt..
so, sape yg pollow aku tu, wt la ek..





by,



1 comment:

mama idzareef said...

salam kenal..salam ziarah..

Post a Comment